måndag, mars 04, 2013

"Hey, I was thinking: for our first dance at the wedding, what if we learned the final number from Dirty Dancing?"

En måndag som vilken annan egentligen. Lika jobbigt att stiga upp som det brukar vara en helt vanlig måndag. Däremot hade jag en desto trevligare eftermiddag. Jag träffade nämligen två klasskamrater från Komvux - Svea och Sanna. Vi tog en bit mat på Bishop's och pratade om allt som har hänt på sistone. Det var ju ett bra tag sedan vi träffades så det fanns mycket att prata om. Vi berättade om alla våra planer för sommaren och det visar sig att Sanna ska till Barcelona och Svea ska till Egypten. Det var då fan inte dåligt! Själv ska jag till Burträsk...

På tal om Burträsk. Titta en sådan trevlig post jag hade i brevlådan när jag kom hem idag!


 Det är alltså Gunnars systerdotter Emma som ska gifta sig i sommar. Känns ju jätteroligt att bli inbjuden till det och så roligt att få en sådan trevlig anledning att åka dit och hälsa på. Även om jag har tänkt mig dit och hälsa på före sommaren men.

Har bestämt mig för en del saker i mitt liv också förresten. Man ska inte göra saker om inte ger en något och som bara är stressande och jobbiga. Därför har jag bestämt mig för att sluta spela en massa onödiga spel på telefonen. Så alla ni som jag spelar med - bjud inte in mig till några fler spel för tillfället. Jag har bestämt mig för att spendera min tid på andra saker just nu, ja, en av dessa saker är min blogg, och kan tyckas vara minst lika meningslös som wordfeud, Ruzzle eller Quizkampen. Men för mig ger den mer just nu och kanske kommer jag att börja spela igen senare, men just nu tar jag paus.

Och med det så tar jag paus för natten! Puss på er!

Tillägg: Kom på en till sak jag gjort idag - la in en tio-veckors på Lotto! Nu jävlar ska här vinnas! ;)




Inga kommentarer:

Nika on Twitter